Pilates voor Moms

Pilates voor mama's vanaf 4 maanden na de bevalling

Pilates Eindhoven

Kracht

Controle

Buikspieren

Fysieke training

Innerlijke rust

Pilates staat bekend als de ideale sport na de bevalling. Pilates traint namelijk net die gebieden die de afgelopen maanden het meeste hebben moeten afzien. Zo kom je (back) in shape! 

Wat is Pilates?

Pilates is een zeer effectieve trainingsmethode waarbij  kracht, houding, coördinatie, balans en ademhaling het uitgangspunt zijn. De pilates training richt zich in eerste instantie op het activeren en trainen van je “powerhouse”. Je “powerhouse” is het krachtcentrum van je lichaam en wordt gevormd door de diepliggende buikspieren, de bekkenbodemspieren en de rugspieren rond de wervelkolom. Je lichaam wordt krachtiger, maar tegelijkertijd ook soepeler en beweeglijker.

Vaak horen we van mama’s dat ze rugklachten hebben vanwege een ‘zwakke’ rug. Met het vele tillen (van je kindje) wordt dit vaak alleen nog maar erger. Met Pilates worden deze rugklachten gelukkig veel minder of verdwijnen zelfs helemaal.

Me Time

De Pilates oefeningen worden in een rustig tempo uitgevoerd op de mat. Het geeft je lichaam en geest een positieve boost. Dit helpt je om je drukke leven te combineren met wat me-time.

Voor wie is deze Pilates les?

Voor alle mama’s die minimaal 4 maanden geleden bevallen zijn. Want in deze Pilates lessen pakken we dus ook de rechte buikspieren weer aan! Nog geen 4 maanden geleden bevallen? Dan kun je alvast starten met de Back in Shape Pilates les

Pilates bij Mini & Mom is zeker niet suf, maar juist in een hip jasje!

Lestijden

Volg de Pilates for moms op onze locatie in Eindhoven op de volgende tijden:

Dinsdag 20.30 uur: Tijdelijk outdoor (overdekt en verwarmt).

 

*De Online lessen kun je dagelijks op een tijdstip naar keuze volgen. 

LERARESSEN

Personal Trainer/ Fit zwanger Lotte
Lotte
Zwangerschaps workout trainer
Demi